Woopsss SORRRYYYY!!! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Woopsss SORRRYYYY!!! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Woopsss SORRRYYYY!!!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

25 Maart 2014 | Verenigde Staten, East Lansing

tjeetje, ik kan niet geloven hoe snel de tijd gaat.
Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik een berichtje heb geschreven (wat een slechte blogger ben ik zeg..haha) Oh en een minpuntje.. ik kan dus nog maar 6 foto's uploaden, wist helemaal niet dat er een limiet aanzat dus ik ga een paar verwijderen want wil natuurlijk wel nog foto's laten zien.

Stand van zaken.... tjaa.. uuhm... HET SNEEUWT NOG STEEDS voor de verandering... Het is 25 maart en het sneeuwt.. achtja beleef je ook niet vaak. Na de geweldige break in Holland was het weer tijd om met schoolwerk verder te gaan. Gelukkig waren de meeste toetsen voor de break dus was de eerste week erna redelijk rustig met niet veel nieuwe dingen. In het weekend zijn we uitgegaan met het team... en laat ik het zo zeggen het is anders.. ja de manier van drinken hier kan ik nog niet helemaal aan gewend raken (is volgens mij ook niet heel erg) De week erna ook redelijk rustig met toetsen, alleen een verslag in te leveren waar ik de volledige punten voor heb gehaald dus super. Afgelopen weekend ben ik weer naar het huis van mijn kamergenootje gegaan in Indiana. ROAD TRIP NR 2!! was gezellig en lekker om in een huis te zijn. Zoals al mijn dagen doen, vloog ook dit weekend voorbij. We zijn deze keer niet naar Chicago gegaan, nee we zijn gewoon thuis gebleven en zijn naar de film geweest : de lego movie. Als ik eerlijk ben had ik er helemaal geen zin in om heen te gaan want het leek mij letterlijk helemaal niets, maar het is me alles behalve tegengevallen en vond het nog eigenlijk best wel een leuke film... (weer van geleerd om niet gelijk te oordelen.) Al mijn huiswerk meegenomen om te kunnen studeren/ niets van gekomen natuurlijk. Dus maandag weer terug naar de reality en een hoop studeren. k heb namelijk twee toetsen deze week en een verslag. maar komt allemaal wel goed.... ja.... dat hopen we dan maar...:) Nu we het toch over leren hebben. Even een snelle update voor mijn klasse: Ik volg 5 klassen dit semester en twee van de 5 zijn 10'en en 1 is een 9,8. En tjaa de andere.. haha! een communicatie klas is een 7,0 en mn andere klas is nu nog een onvoldoende... maar dat gaat veranderen want heb met mijn docent gesproken en die is meer dan willig om te helpen dus dat is super. Ja dit is mn eerste klas waar het engels lastiger is dan ik had verwacht. Het is meer dat ik de toon van de vragen op het examen niet begrijp. Dus mn volgende toets ga ik met hem apart maken zodat ik hem alles van het hemd kan vragen (zo'n kans laat ik natuurlijk niet voorbij gaan)
Momenteel voor sporten doe ik twee keer in de week kickboksen met de footbal players en ben ik in de sportschool met gewichten twee keer in de week. Het kan altijd meer maar het is tenminste iets.

Nu tijdens het schrijven van dit verslag zit ik samen met Lauren ( mn badkamergenootje en teamgenootje) in de cafetaria huiswerk te doen en dit verslag te schrijven. Heerlijk want je hebt toegang tot onbeperkt eten.. nee hoor ook fruit en yoghurt en gezonde dingen..:)

Ik heb het nog steeds super naar mijn zin en het leven hier bevalt me nog super, alhoewel een zonnetje ook wel weer fijn zou zijn. Maar ja die vind ik wel weer in Nederland!!


Heel veel liefs,
Jessicaaaaaa

  • 27 Maart 2014 - 18:19

    Andrea En Henk:

    Lieve Jessica,
    Wat heb je weer een mooi verslag gemaakt. We worden er altijd vrolijk van. We lezen dat je het ontzettend naar je zin hebt daar. Geweldig voor je. Je zult er vast en zeker Amerikaanse vriendschappen aan over houden. Leuk hoor. Die weekendjes weg naar de families van je kamergenootjes. Wat een lange winter daar. Alweer sneeuw. Hier in Nederland is het vandaag al prachtig weer en de komende dagen wordt het nog beter. Kan eindelijk de voorjaarskleding aan. Prettig dat het met je studie ook goed gaat. Geniet de komende tijd nog maar van alle leuke dingen die op je pad komen. We hopen natuurlijk binnenkort weer iets van je te horen. Een heel prettig weekend en
    veel liefs van Henk en Andrea xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 823
Totaal aantal bezoekers 44934

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: