Dag 2/3 Sao Paulo - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Dag 2/3 Sao Paulo - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Dag 2/3 Sao Paulo

Door: Jessica Albers

Blijf op de hoogte en volg Jessica

30 Augustus 2016 | Brazilië, São Paulo

Hallloootjesss,

Wat gaat de tijd nu al snel... Zo snel dat ik dag 2/3 ineen moet doen omdat we alweer bij dag 4 zijn ( haha ja doesn't make sense I know ;)) iniedergeval laten we even de dagen doornemen.

Dag 2 stond de City Tour op het programma.. Buiten dat we veel hebben gelopen kan ik het kort houden. De stad zelf heeft mij verbaast... het is DE zakenstad van Brazilie.. maar verder hebben wij daar weinig van gemerkt... Van de hele tour zijn er max 5 plekken geweest die erg mooi waren de rest was oud en vies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 44960

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: