BRAZILLL - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Jessica Albers - WaarBenJij.nu BRAZILLL - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

BRAZILLL

Door: Jessica Albers

Blijf op de hoogte en volg Jessica

28 Augustus 2016 | Brazilië, São Paulo

Oi,
(hoi in het Braziliaans)

Het werd weer eens tijd voor een nieuw avontuur.. Ik denk dat de meeste van jullie het al wel weten (aangezien ik social media ermee heb platgegooid) maar zeg het graag nog eens... Ik zit momenteel in BRAZILLIEEEE:):)

Kort uitgelegd, ik zit hier vanwege een studiereis.. Erg vervelend allemaal ik weet het, maar vandaar dat ik dacht laat ik weer eens een verhaal schrijven over de dingen die ik hier meemaak aangezien het een land is die voor zowel mij al vele andere toch redelijk onbekend is. We zullen hier 14 dagen vertoeven, 4 dagen in Sao Paulo dan 4 in Santos waar we een congres gaan bijwonen en de laatste week gaan we naar RIOOOO om daar de Paralympische spelen te bezoeken:)

So let's start.... The flight...
1 ding ik zal nooit meer te vroeg juichen. Tijdens het instappen kwamen we er al snel achter dat het vliegtuig verre van vol zou zitten, wat inhoud dat wanneer het lampje voor de gordels uit gaat je een nieuw plekje mag kiezen (of evt kan upgraden naar eerste klass..) ik zat verder prima lekker bij het raam maar de rij voor me was leeg... Althans WAS... Tot er een jong stel kwam zitten met jaja een huilende baby! Heeel fijn... Gelukkig wel 4/5 uur kunnen slapen en 2 films gezien, dus ik had er weinig last van.. Mn buren helaas wel verder verliep de reis vlekkeloos.. De bus stond op ons te wachten en we konden gelijk door naar het hostel.. Deze rit verliep iets anders, het wegdek was behoorlijk oud en de buschauffeur reed 2 x verkeerd en zelfs een stukje tegen het verkeer in. Uiteindelijk wel veilig aangekomen. Het hostel is verder prima, douches kan je niet langer dan 3 min onder dan worden ze koud en de bedden zijn hard (wat voor mn rug gelukkig perfect is) maar buiten dat weinig te klagen...

Om 5.00 's ochtends was het even een feestje voor ons alle, want ineens was de helft van de groep uitgeslapen! (Gek he na een hele dag vliegen/slapen) haha.. Dus was even heel gezellig.. Daarna toch het bed nog ingedoken en verder geslapen.

We zijn vanochtend al een stukje gaan verkennen ... In de 5 min dat we hebben gelopen is er 4x getoeterd en 2x vanuit het raam iets geroepen... Dat beloofd wat voor de rest van de dag haha!! Voor vandaag staat er een city tour door Sao Paulo op het program.. En een dinner met de hele groep. Mega zin innnn!!!!!

Ja dat was het wel zo'n beetje !!! Ik heb niet veel foto's maar die komen nog

  • 28 Augustus 2016 - 21:18

    Bert En Nel:

    Hoi Jessica erg leuk om weer een verslag van je nieuwe avotuur te krijgen. Heel veel plezier en doe voorzichtig in Rio! We zien je volgende verslag weer met belangstelling tegemoet!

    xxxx Bert en Nel

  • 28 Augustus 2016 - 23:04

    Reinanda Bakker:

    Hallo Jessica, leuk om met je mee te reizen.In jouw Rio reis.Geniet lekker en veel plezier.
    xxx Reinanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 832
Totaal aantal bezoekers 44863

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: