Even snel - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Even snel

Blijf op de hoogte en volg Jessica

06 November 2013 | Verenigde Staten, East Lansing

Even snel voordat het echt werk gaat beginnen, morgen vertrekken we namelijk voor de BIG TEN TOURNAMENT. Het is een win of vertrek toernooi, dus als je wint heb je de volgende dag een wedstrijd heb je verloren dan ga je direct weer naar huis. Vandaag nog de laatste training gedaan en iedereen is er klaar voor. zelf ook nog een individual met mijn coach gehad en vooral getraind op snel ontvangen en snel schieten, wat trouwens erg goed ging dus dat was fijn. De eerste wedstrijd is om Donderdag tegen Indiana en dat moet als het goed is wel te doen zijn, maar je weet maar nooit want niets is zo veranderlijk als de Big Ten. Als we winnen gaan we door naar de NCAA, dat is HET toernooi voor heel Amerika dus als we dat halen zou dat heel goed zijn. Daarna zijn we lekker klaar en hebben we even 'hockeyvrij' voor een maand. Ik heb al afgesproken met mijn kamergenoot om naar haar huis te gaan en dan Chicago te bezoeken dus heel erg leuk! ik kan niet wachten.

Nog maar ietsjes langer dan 1 maand!:):):)

liefs,
jess

  • 06 November 2013 - 17:41

    Andrea En Henk:

    Hallo Jessica, Veel plezier tijdens het BIG TEN evenement. Duim voor jullie dat jullie zullen winnen.
    Binnenkort ga je naar Chicago, fantastisch. Veel plezier daar. Groeten van Henk en Andrea en xxxx

  • 06 November 2013 - 19:40

    Bert En Nel:

    Hoi Jessica,
    We hopen dat jullie winnen en dan door naar het grote toernooi! Het zou mooi zijn al jullie dit nog even voor de rust binnenhalen. We duimen voor jullie en veel plezier in Chicago!

    Groetjes van ons allemaal

    Ps
    pas op voor gangsters

  • 11 November 2013 - 13:56

    Margreet:

    Hoi Jessica,
    Veel succes met de belangrijke tournooien en heel veel plezier in Chicago, had zelf ooit een overstap op het vliegveld in Chicago, nog nooit zo'n groot vliegveld gezien, echt indrukwekkend, ben benieuwd hoe je de stad zelf vind ! Geniet ervan ! xxx Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 45010

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: