Laatste weekje ver weg! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Laatste weekje ver weg! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Laatste weekje ver weg!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

29 April 2014 | Verenigde Staten, East Lansing

Hoihoi,

Wat een raar idee dat ik volgende week weer aan de vanille vla zit, met krieltjes en sla.. Maar nee hoor ik heb er weer zin in! Nu is mn laatste weekje hier, in East Lansing. Afgelopen vrijdag was de laatste dag met lessen, helaas niet voor mij want ik was nog even ziek geworden, ach kan je ook maar weer gehad hebben.. Deze week staat in het teken van FINALSS!!!! De laatste examens voor het einde van het school jaar. Ik heb er een op Dinsdag, Woensdag en Donderdag. Het is wel grappig want hier hebben ze om 12 snachts een Midnight Scream dan gaan alle ramen open en kan je alles wat je wilt naar buiten schreeuwen.. ja in de meeste gevallen is er maar een woord dat er geroepen word wat begint met een F want dat mag je hier namelijk echt niet zeggen en nu hebben ze de gelegenheid om het te doen:) haha, best sneu eigenlijk.

Over twee dagen komt mijn vader en gaan we mn kamer klaarmaken om te vertrekken, want ik moet voor 20:00 op vrijdag de kamer uit zijn. We zijn van plan om of op vrijdag of op zaterdag nog naar Chicago te gaan. En dan op zondag rond 19:30 vertrek ik dan toch echt weer terug naar NEDERLAND!! Leukleuk!

Okee ik ga weer verder met leren....

Doeiiiiiii

  • 29 April 2014 - 21:33

    Bert En Nel:

    Hoi Jessica,

    Nog even en dat zit het erop in de States. je zal inderdaad wel weer even moeten wennen aan je moeders pot na al dat Amerikaanse junkfood (grapje). Wij wensen je in iedergeval veel succes met je examens. Ik kan al bijna raden wat misschien jou scream wordt (F... de finalss het zit er bijna op?) We horen het wel van je zodra je weer thuis bent!

    Erg leuk trouwens dat je vader je op komt halen. Wij wensen je nog een paar fijne dagen en daarna een goede vliegreis terug naar huis. We hopen je snel weer te zien weer te zien.

    gr,

    Bert en Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 44960

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: