Vakantieee!!! - Reisverslag uit Holland, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Vakantieee!!! - Reisverslag uit Holland, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Vakantieee!!!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

03 Maart 2014 | Verenigde Staten, Holland

Hello everyone!!!

Okee ik zal eerst even doorgaan met waar ik de vorige keer was gebleven. Vorig verslag had ik namelijk een weekje off om te kijken wat ik wil gaan doen volgend jaar. Ik heb een "definitieve" keuze gemaakt en kom na dit semester terug naar Nederland. Ondanks dat dit niet helemaal mijn planning was in het begin van mijn avontuur denk ik dat het de beste keuze is. Dit houd in dat ik nog wel in het team van dit jaar zit maar ik niet meer mee train. Ik kan nog wel gebruik maken van alle faciliteiten en de trainers en dokters (als nodig is.) Haha het enige moeilijke hieraan is dat ik nu mijn eigen kont moet gaan schoppen... en gaan rennen/trainen etc. (eerste workout alleen was al goed gegaan, want ik was gevallen over een steen die niet goed lag... dus blauwe plekken en schrammen.. haha oeps..)
Het was een moeilijk besluit vooral omdat alles hier echt super is en ik het nog steeds ondanks alles reuze naar mijn zin heb. Maar ik kijk er ook erg naar uit om in Nederland weer verder te hockeyen:):)!!


En nu dan de VAKANTIEEE!!!!!!!!!
Het is erg amerikaans om tijdens "springbreak" naar Florida of Mexico of een ander warme plaats te gaan. En aangezien ik geen Amerikaanse ben blijf ik lekker in Michigan ;) Maar dat is geen straf. Want Suzanne (een vriendin van de middelbare school) woont in Michigan voor een jaar bij een gast gezin. Het plaatsje waar ze woont heet Holland en is gebaseerd op onze Holland! Dus dat is heel erg leuk!! Ik ben afgelopen vrijdag avond aangekomen en blijf tot donderdag ochtend en daarna ga ik door naar een vloergenootje die hier ook in de buurt woont.
For so far hebben we al heel veel leuke dingen gedaan. Op vrijdag avond hebben we gewoon lekker gerust en een film gekeken om ons voor te bereiden op zaterdag ochtend want er stond een flinke workout op het programma..... En of ik geweten heb dat die flink was.. YUP ik dacht dat ik het wel aankon maar het einde verliep niet helemaal zoals gepland. Nouja ik heb iniedergeval alles gegeven. Zaterdag middag zijn we naar het (sneeuw)strand geweest. Omdat het zo'n koude winter is geweest was Lake Michigan deels bevroren en liepen we over het water van het meer. Het was vreselijk koud maar zeker de moeite waard geweest om erheen te gaan. Zaterdag avond mn eerste amerikaanse highschool party gehad en laat ik het zo zeggen dat is.. anders. Daarna slapen want zondag stonden twee leuke activiteiten op het program. Namelijk LANGLAUFEN!!! Dit was zo ontzettend mooi! en (ik was zo ontzettend goed erin dat ik zelfs een paar keer vrijwillig ging zitten of zelfs liggen... )maar ja ondanks de valpartijen heb ik ontzettend genoten. Het was heel erg mooi in de bossen en gelukkig niet koud want je beweegt genoeg. Na en middagdutje en avondeten hebben we ons klaargemaakt om naar een concert te gaan. De band heette Badfish en dat was uhm interessant. Maar ook erg leuk! Na dit drukke weekend was maandag de rust dag. Dus nu zit ik lekker in mijn chill outfit op de bank tv te kijken.

Zo dat was mijn update :) !!
Heb een geweldige week allemaal!!!


xxxxxxxxx

  • 03 Maart 2014 - 21:15

    Monique :

    He Jess,

    Leuke foto's hoor, krijg bijna zin de wintersport. Wij vinden het erg gezellig dat je weer naar huis terug keert. En zo te zien en te lezen heb je gewoon een hele leuke tijd gehad. Een ervaring voor het leven.

    Groetjes van ons allen hier op de andere Evenaar

  • 04 Maart 2014 - 09:10

    Janet:

    Hè topper!
    Wat knap dat je je keuze hebt gemaakt! You go girl! Wij vinden het wel heel leuk dat je straks weer lekker dichtbij bent. Fien roept regelmatig: heeeeee dat is mijn oppas! Als ze jouw foto voorbij ziet komen op FB :-)
    Voor nu nog even lekker genieten van alle avonturen daar!!! Voor je het weet ben je terug en is alles weer zo 'gewoon' ;-)
    Dikke kus van alle Reedijkjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 669
Totaal aantal bezoekers 44995

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: