tjaa Waarbenik?! winterwonderland? - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu tjaa Waarbenik?! winterwonderland? - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

tjaa Waarbenik?! winterwonderland?

Blijf op de hoogte en volg Jessica

07 Januari 2014 | Verenigde Staten, East Lansing

En daar zijn we weer vanuit Amerika!! het erg koude Amerika...

Zondag ochtend om 6 uur stond de wekker, na een korte nacht (van 5 uurtjes) was het weer tijd om te vertrekken. Mijn vlucht was om half 11. Ondanks alle slechte berichten op het nieuws over vluchten die niet door gingen, was er gelukkig helemaal niets aan de hand met mijn vlucht! Dus alles ging volgens planning. De vlucht is precies op tijd aangekomen in Detroit. Ik had een foto genomen in NL en in Detroit om het verschil te zien (staat bij de foto's.) Na pasport controle nog bijna de verkeerde koffer meegenomen (een bordeaux rode koffer ipv een rode precies hetzelfde merk...oeps.) stapte ik naar buiten. Ik had heel veel geluk want een team genootje wilde mij wel ophalen samen met haar vader, achteraf gezien heel fijn. Normaal gesproken rijdt er een bus van het vliegveld naar mijn school alleen er was flinke vertraging opgelopen dus daar had ik gelukkig niets mee te maken. Een reis die normaal ongeveer 1 uur en 15 minuten zou moeten duren duurde nu zo'n 2,5 uur door het slechte weer. Eenmaal lekker thuis weer in mijn kamertje en dan is alles weer normaal eigenlijk...

En dan is het maandag! De dag dat er normaal school zou moeten zijn.... maaaaar het was -10 graden en er lag sneeuw tot aan de knieën. Dus we kregen een SNEEUWDAG!!!!!!! haha lang leve Michigan. In de gehele history van mijn school zijn er nog maar 5 sneeuwdagen geweest en ben ik dus getuigen geweest van de 6de sneeuwdag! Maar wat gaan we dan doen op zo'n dag, nou gewoon een film marathon houden. Samen met een paar andere meiden van mijn vloer. Later op de middag hebben we nog even boodschapjes gedaan en daarna lekker douchen en klaarmaken om weer uuhmm tv te kijken! En toen kwam het verlossende woord dat ook dinsdag tot 12 uur alle lessen werden gecanceld. Wakker geworden en het was -22 buiten.... brrrr..... Nu tijdens het schrijven van deze mail hebben we te horen gekregen dat alle lessen tot 5 uur ook gecanceld zijn.. Ze raden het af om naar buiten te gaan .. nou en ik kan je vertellen je wilt ook niet naar buiten. Wat ik de rest van de dag ga doen weet ik nog niet maar we zullen zien. Er komt ook een recruit, dat houd in een meisje die gaat kijken of ze de school en het team leuk vind en dan hier misschien volgend jaar komt spelen. Of in haar geval voor seizoen 2015/2016. (haha komt ze precies op het beste moment van het jaar:))

Nou ik wens jullie een fijne week, en ik hou jullie op de hoogte van hoe het er hier allemaal aan toe gaat!!

groetjessssss

  • 07 Januari 2014 - 19:15

    Anneke:

    Hoi Jessica, ik dacht al zie geen reisverslag. Waarschijnlijk verstopt onder de sneeuw. Blijf maar lekker binnen, - 21 graden lijkt mij geen pretje!!! Voor de komende tijd nog heel veel plezier en/ of sneeuw vrij. Groetjes.

  • 09 Januari 2014 - 17:55

    Andrea En Henk:

    Hallo Jessica, wat maak je veel mee. Heerlijk je kerstvakantie in Nederland. Veel leuke dingen gedaan.
    En vandaag weer naar de universiteit door de sneeuw. Veel succes maar weer met je studie en ook succes met je trainingen. xxx Andrea en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 44939

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: