I love Holland! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Jessica Albers - WaarBenJij.nu I love Holland! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

I love Holland!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

31 December 2013 | Nederland, Alphen aan den Rijn

HI,

tijdje geleden dat ik een berichtje heb geschreven.(tevens lag de site er ook uit dus het was niet helemaal mijn schuld haha...) De afgelopen drie weken zijn voorbij gevlogen. Op 13 December was de dag dat ik weer lekker naar Nederland kon, super onthaalt door mijn lieve familie! Je zou zeggen vanaf die dag lekker drie weken rusten... haha integendeel elke dag stond er wel iets leuks op de planning! Biscoop, gezellig afspreken, boswandelingen, hardlopen, hockeytrainingen, zwemmen, gala, feesten, verjaardagen, shoppen, oppassen en ga zo maar door. Het is heerlijk om weer lekker in Nederland te zijn, ondanks de drukke planning. De broodjes hagelslag, lekkere kaassoufle, boerenkool, vanille vla jaja het zit er allemaal weer in!

Vanavond gaan de kurken er weer vanaf en gaan de goede voornemens weer in! haha voor mij zou het zijn de aankomende vier maanden overleven (dus de half 7 ochtend conditietrainingen voor op z'n minst een maand lang...) En kijken wat we gaan doen ivm opleiding. Als ik heel eerlijk ben heb ik echt ontzettend veel Il zin om weer terug te gaan en iedereen weer te zien, maar kijk ik een klein beetje op tegen de conditietraining. haha maar we weten waar we het voor doen! In MEI kom ik als een afgetrainde atleet terug met een BEREconditie..... (of dat is op zn minst het doel) haha!
Tot nu toe weet ik nog niet helemaal hoe mijn schoolrooster eruit zal zien voor komend semester. Ik weet wel dat ik afgelopen semester 3 klassen volgde en dat aankomend semester 6 gaat worden en dat met even veel waarde als de3 van vorig semester. Het gaat erom dat je 12 credits haalt en ik had geluk dat ik vorig semester twee van 3 had en een van 6. Nu heb ik er vier van 3 en een van 1 en een van 0. Die van 1 en 0 zijn verplicht dus dat is een beetje jammer haha! Zodra ik meer weet qua tijden zal ik het erop zetten. Ook weet ik dat onze trainingstijden gereserveerd staan van 6:00 tot 8:30 in de ochtend dus dat gaat gezellig worden...!

Voor de komende dagen ga ik nog lekker genieten, ik begin 2014 met een frisse duik in de zeee (in een Puinguin pak met twee vriendinnetjes) maarja na al die IJSkoude ijsbaden ben ik wel iets gewend, denk ik.

Ik wens iedereen een SCHITTEREND 2014!!

It's never too late to make you dreams come true!!!!!!!!!


liefs,
Jessica

  • 01 Januari 2014 - 14:40

    Bert En Nel:

    Hoi Jessica,

    Aan het programma te zien heb je in iedergeval geen tijd om te wennen in Nederland! Alles is weer snel als van ouds. geniet er maar van want voor dat je het weet ben je weer bezig met je conditietraining. De nieuwjaarsduik is in iedergeval een goed begin. Gaat je vader ook mee (wil hem wel eens zien in een pinguinpak!) ha ha. Wij kijken in iedergeval uit naar morgenavond want dan gaan we je nog even zien voor je weer vertrekt naar de states. We zijn natuurlijk benieuwd naar je enthousiaste verhalen en/of foto's van de afgelopen maanden.

    Gr,

    Bert en Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 44997

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: