Chicago, Thanksgiving en NEDERLAND!!! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu Chicago, Thanksgiving en NEDERLAND!!! - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

Chicago, Thanksgiving en NEDERLAND!!!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

08 December 2013 | Verenigde Staten, East Lansing

Wat een geweldige tijd!!!! alleen maar leuke activiteiten.
Het lijkt alweer zo lang geleden maar 2 weekjes terug zat ik in Chicagoo!!! Het was super gezellig, op vrijdag middag vertrok ik samen met mijn kamergenoot in de auto naar haar huis. Ongeveer 3 uur rijden. Het klinkt raar maar lekker op de bank zitten en tv kijken was het enige wat we die avond hebben gedaan maar het was HEERLIJK!! op zaterdag middag zijn we dan naar Chicago geweest. Hele mooie en grote stad. Het was net voor de Kerst parade dus het was lekker druk en we hebben verschillende bekende Amerikanen gezien. We zijn gelijk naar het John Hancock Gebouw gelopen en naar de 94ste verdieping gegaan. Prachtig uitzicht. Daarna nog naar een chocolade winkel geweest en naar American Girl Doll. En daarna weer terug naar huis. Het was een heerlijk weekend. Dan die woensdag begon de Thanksgiving break!! Ik was naar het huis van de Oom van mijn teamgenootje geweest. Heerlijk eten en HEEEEL VEEL SHOPPEN!!! donderdag, vrijdag de hele dag meer dan 13 uur en op zaterdag. Ook een heel erg lekker weekend.
Daarna was het nog maar 1 weekje school (waarin ik 4 verslagen moest maken en 2 examens had....) daarna een lekker vrij weekend en dan volgende week maandag en dinsdag lekker leren voor mijn laatste examen op woensdag. eeeeeeennnnn dannnnn ooooopppppp DONDERDAG naar huis!!!! Ik kom vrijdag ochtend om 08:05 aan op schiphol! SUPERR!!! I can't wait!

liefsss,
jess

  • 09 December 2013 - 09:51

    Bert En Nel:

    Hoi Jessica,

    Fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad in Chicago. Erg spannend allemaal je bent nu met de laatste loodjes bezig en dan fijn kerst vieren thuis en natuurlijk weer even opladen voor de volgende periode. We moeten natuurlijk snel even afspreken zodat we even gezellig bij kunnen praten over je avonturen in de states. Wij wensen je vast een goede reis naar huis!

    Gr Bert en Nel

  • 13 December 2013 - 11:09

    Trevor:

    24 games, statistics 3-0 ........................... :t

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 45011

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: