even een weekendje mijn eigen planning - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu even een weekendje mijn eigen planning - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

even een weekendje mijn eigen planning

Blijf op de hoogte en volg Jessica

15 September 2013 | Verenigde Staten, East Lansing

ik zit hier nu 5 weken en alles begint een beetje zijn eigen weggetje te gaan. Ik weet nu hoe het werkt, qua lessen en de tijd tussen de lessen om even een powernapje te doen dat ga ik allemaal wel begrijpen. Powernappen zijn GOUD!!! Afgelopen weekend had mijn team 2 wedstrijden. Wedstrijd 1 tegen Princeton (3 plaats van Amerika) helaas hebben we die in overtijd op de laatste 10 seconde verloren. Dat houd in dat we dus na de wedstrijd nog eens 15 minuten hockeyen 7 tegen 7 op een heel veld. En dat hebben we verloren in de laatste 10 seconde... Maar zeker een goede prestatie. Vandaag hebben ze tegen Delaware gespeeld en helaas ook verloren, dit keer alleen met 5-1 ipv 2-1..
Dit weekend zat ik niet het travel team dus heb ik behoorlijk wat slaap in gehaald. Vannacht heb ik van 11 uur tot de volgende ochtend half 1 geslapen, genoeg dus! Opzich ben ik wel blij met deze beslissing van de coach, ik zit namelijk aan de antibiotica voor mijn muggenbulden en aan nog een medicatie. Ook heb ik shinsplint en werkt mijn rug ook nog niet helemaal mee. Dus het is wel fijn om eventjes wat rust te hebben nu, en even mijn eigen schema en planning maken. Zelf bepalen wanneer ik naar het hockeyveld ga en wanneer ik mijn workouts doe (voor zover het kan met de pijn.) Hopelijk heb ik na dit weekend weer genoeg energie om te knallen op het veld en te laten zien wat ik kan!!
haha elke keer als ik eventjes ga slapen tussen de lessen door zet ik Skyradio op om evenjes thuis te voelen, HEERLIJK!:)

Gister heb ik vrijwel de hele dag opgeschoten met de meiden van mijn vloer, dus dat was zeker gezellig. We hebben gehockeyd en ik heb voor het eerst mijn boodschapjes gedaan voor mijn kamer:)

xxxxx

  • 16 September 2013 - 14:06

    Andrea:

    Hoi Jessica, daar ben ik weer. Leuk om je verslag van de 15e sept. te lezen.
    Ik ga meteen uitzoeken wat een shinsplint is. Verder zie ik dat je met leuke vriendinnen woont. Als je dan alleen bent kan je daar even mee praten. Super dat je Ned. TV en radio kan volgen. Heb je de voice gezien? Ik lees dat jullie team spannende wedstrijden speelt. Als jullie straks goed op elkaar ingespeeld zijn, gaan jullie zeker meer wedstrijden winnen. Zo dat is het weer voor deze keer. Mooie week maar weer. xx Andrea (je .. tante)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 45009

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: