druk, druk, druk - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu druk, druk, druk - Reisverslag uit East Lansing, Verenigde Staten van Jessica Albers - WaarBenJij.nu

druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg Jessica

29 September 2013 | Verenigde Staten, East Lansing

zo de 9 dagen zijn voorbij gevlogen! Dit was tot nu toe de drukste week die ik heb gehad. Tevens ook een of eigenlijk misschien wel mijn beste week tot nu toe. Op dinsdag hebben we altijd eerst partner lift daarna conditietraining en daarna training. Het is mij bijna gelukt om alles te doen. Ik heb alleen een klein deel van de conditie training niet kunnen doen op dinsdag. Dan op woensdag, donderdag en vrijdag heb ik alle trainingen volledig mee kunnen doen!!! YES!!!!! dus zo goed als mijn eerste officiele volledige trainingsweek achter de rug:) Onze wedstrijd deze week was op zaterdag tegen Ohio State University. Het is de eerste Big Ten wedstrijd, dus een die heel belangrijk is! ennnn.... we hebben GEWONNEN!!! Het was heel spannend, in de eerste 16 minuten werd het al snel 2-0 voor ons (een beetje onverwachts) dus iedereen blij.. maar binnen 1,5 minuut werd het 2-2 duss niemand meer blij haha! bijna de hele wedstrijd is gelijk spel geweest tot op de laatse 3 minuten van de wedstrijd want toen hadden wij weer gescoord!!!! uiteindelijk is het 3-2 geworden!!!

Na de wedstrijd heb ik samen met een moeder van een teamgenoot en zijzelf wat sportkleren inkopen gedaan. En daarna ben ik samen met mijn kamergenoot en suitemates uiteten geweest en daarna ook nog gaan shoppen. En laat in de avond heb ik samen met mijn kamergenoot onze kamer (deur) versierd. Vandaag bestaat mijn dag vooral uit eten, huiswerk, eten, huiswerk, eten en heel veel huiswerk. Ik heb aankomende woensdag een speech van 6 minuten. Dus een redelijk lange speech in het Engels. Daar moeten we even gaan knallen, dus goed voorbereiden.

Deze week hebben we training van maandag tot donderdag, na de donderdag training gaan we in de bus op naar Indiana en hebben we een wedstrijd op vrijdag en zondag. Op woensdag hoor ik pas of ik wel of niet mee ga dus dat weet ik nog niet. Ik heb heel veel zin om weer te trainen nu ik eindelijk weer een beetje mijzelf ga worden in het veld:):):)!!! dus heel veel positivisme!!

groetjesss

  • 29 September 2013 - 23:53

    Monique:

    He Jess,
    Nou idd een druk leven als ik het allemaal zo lees. Gelukkig dat je weer volledig mee kan doen. Hopelijk ook in Indiana.
    Mijn laptop was gecrasht dus moet Skype weer opnieuw instaleren, zodat we weer eens live kunnen babbelen. Hier alles goed.
    Succes met je speech.
    Groetjes Monique en de jongens

  • 30 September 2013 - 16:15

    Andrea En Henk:

    Hallo Jessica, Leuk weer iets van je te horen. Super dat je je draai hebt gevonden.
    Trainen gaat goed zo lezen we. Je beleeft nog steeds heel veel en je hebt veel afwisseling.
    Trainen, leren, shoppen enz. We wensen je weer een fijne week toe en veel succes met je spreekbeurt.
    Het gaat je zeker lukken, je kunt het. (Luid en duidelijk spreken, dit zei opa B. altijd.)
    Maar je redt het ook wel zonder ons advies. En dan komend weekend een heel succesvol sport weekend.
    Groeten van Henk en Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Aankomend schooljaar ga ik hockeyen en studeren aan Michigan State University. Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik ga doen daar. Ik kan nog niets garanderen maar zal proberen jullie een goed overzicht te geven van mijn leven op MSU!

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 45004

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 September 2016

Brazilliee

10 Augustus 2013 - 08 Mei 2014

Michigan State University

Landen bezocht: